dimarts, 26 de febrer del 2008

Què us agradaria canviar? (suggeriments de millora)

acEr mas klaSee..menOOs kuRRikulums y ambienTeee y mas mateEEss..ya sabes loh kt e toKaaa Soniaa xD

La nanah baRRieraaaa..

Sandraa
...........................................................
Pues n me gusta acer tanta klasse los viernes es un pastelL...
kiero0 acer mas mates k me mola montonazo0o =)
y reserca de trebal n me guta pke la profe tiene mu mal humo0orR..
pero weno0 es luki..
ala me najelo engan pues...
irina*
.............................................................

no me gusta la profe de recerca..... eskeee noooo me dejaa acer naaa de naaa ni opinar si kierah

to lo de mas esta sobrao esta muy kurrao!
vane*
.............................................................
Narcisa
*********************************
Pues nada, ami no me gustan las mates valla Sonia dame caña jejejejeje
pero Sonia es muy buena y m enseña a lo bien jijiji si aprendo he , lo mio ya es
asi mismo eso naa mas.

♥♥ RoSaRIo ♥♥
Ummmmm Q nO m GUsTa!!!
HaBer pZ nU M guSTa lA foRma D seR d lA pRoFe LOreNa AunQ iA stA kmBIaNdO un POkITo....


*****************************

Xavi

Cambiaria la clase de T.R.F per alguna altra o per mes temps de pati.



---> Pos si habria que hacer masss clases de mates , ingles ....porque son un poko chungas , k ya nos keda solo dos mesesitos y ....... vamos un poko chungos....<--- Eva m'agradaria canviar català que és el nivell molt baix Shaki m´agradarea canviar la classe de castellà es un nivell molt baix Nabila m´agradaria canviar el curs de català perquè es molt difícil.